Rehumanitzant la tecnologia
Facilitant l’equilibri entre productivitat, salut i felicitat.
Rehumanitzant la tecnologia aborda l’impacte de la tecnologia i la revolució digital en les persones, l’empresa i la societat, destacant tant els seus avantatges com els seus desafiaments. La tecnologia pot acostar a les persones, facilitar tasques quotidianes com comprar o estudiar, i incrementar la productivitat de les empreses, però també pot tenir conseqüències negatives en la salut i la felicitat de les persones. La revolució digital i la tecnologia tenen un impacte transformador: ha canviat la forma en què vivim, ha generat un canvi disruptiu en l’economia, les persones i la societat. I és necessari ara més que mai, humanitzar les relacions i promoure un enfocament més equilibrat i conscient de la tecnologia per a aconseguir una societat més justa i feliç.
En aquest context de transformació digital constant des de principis del segle XXI, sorgeixen nous dispositius més potents i fàcils d’usar, connexions més ràpides i continguts més captivadors. D’una banda, l’ús excessiu de dispositius i la hiperconexió poden portar a problemes d’addicció i afectar negativament la salut mental i física. També s’observa un augment en els nivells d’infelicitat, i l’impacte negatiu de la digitalització en la societat.
D’altra banda, la tecnologia ben gestionada pot augmentar la felicitat i facilitar la connexió entre persones. Pot ajudar a estalviar temps i gestionar més i millor segons quin aspecte del nostre dia a dia, i pot automatitzar processos mentre posa en valor el talent de les persones. És necessari trobar un equilibri entre el món digital i el món real, amb especial atenció a la nostraalimentació, el nostre descans, la nostra activitat física i la nostra socialització. Prendre consciència de les nostres accions i consums, tant físics com digitals, aspectes fonamentals per a viure una vida saludable i sostenible en tots els aspectes.
Compra y descarga el libro “Rehumanitzant la tecnologia” de Joana Barbany en ebook en Amazon, Google Play, Itunes o Amabook.
Amb el suport del Departament de Cultura
ISBN: 9788419841988
Encuadernacion: Rústica
Publish Date: 2024
Page Count: 184
Dimensiones: 15,3 x 23 cm
“Rehumanitzant la tecnologia”
El responsable del tratamiento de los datos personales facilitados en los comentarios es Profit Editorial, S.L., quien tiene un interés legítimo en tratarlos con la finalidad de aportar opiniones a nuestros productos. Tiene derecho acceder, rectificar y suprimir sus datos, así como otros derechos, como explica en el apartado Sobre sus datos y LOPD.
Este libro aún no tiene reseñas.