Inicio > Libros de empresa y negocios > Management y liderazgo > Guia per l’autoavaluació d’empreses

María Jesús Blasco, Fernando Campa Planas,
Guia per l’autoavaluació d’empreses
Claus per millorar el teu negoci
Una metodologia pràctica per efectuar una avaluació de l’empresa i detectar els factors clau amb els que es puguin millorar els resultats de qualsevol negoci.
El llibre fonamenta la necessitat de disposar d’una visió estratègica del negoci per a qualsevol persona vinculada a una organització. És una guia que proporciona les claus per realitzar un autodiagnòstic que permeti a qualsevol empresa obtenir una anàlisi de la seva situació. D’aquesta forma, proporciona pautes per poder avaluar el funcionament de l’empresa amb una perspectiva àmplia, ofereix una visió global de totes les àrees de l’empresa i facilita l’anticipació de la identificació de problemes per millorar els resultats.
- Un complet repàs dels conceptes bàsics de gestió empresarial.
- Inclou un llistat de 65 preguntes i respostes que faciliten la reflexió sobre els conceptes empresarials i de gestió i la seva aplicació pràctica.
14,85 €
14,85 €
Detalle del libro "Guia per l’autoavaluació d’empreses"
ISBN: 9788416115310
Encuadernacion: Rústica
Publish Date:
Page Count: 160
Dimensiones: 16.5 x 23 cm
Sólo los clientes identificados que han comprado este producto pueden dejar un comentario.


















Este libro aún no tiene reseñas.